Forum www.kazek9.fora.pl Strona Główna


www.kazek9.fora.pl
Kazek9 Agora
Odpowiedz do tematu
Włatcy Losó - rekrutacja
Kazekstein



Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Ktoś chętny? UDajmy że jesteśmy tkaczami świata i dizelimy się na dwie drużyny i walczymy ale pokojowo i zmieniamy świat. Dokładne zasady przekopiuję z innego forum.

Słowem, jeśli chcecie pobawić się w niewidzialne palce losu popychające maluczkich ludzi we właściwe tory, zgłaszajcie się. Będę chciał pewno 4-6 osób. Od razu zadeklarujcie, czy chcecie przynależeć do Tkaczy Światła czy Tkaczy Ciemności (w razie silnej nierówności liczebnej stron zastrzegam sobie prawo do autorytarnego zrównywania). Scenariusza jeszcze nie mam w głowie, ale celuję w nasz rzeczywisty świat gdzieś w zakresie 1870-2010. Jeśli bardzo byście chcieli jakąś inną epokę lub konkretny setting, to jęczcie, a może - może - się złamię. Niemniej, zanim zaczniecie krzyczeć, że chcecie czasów Cezara czy Hitlera, pamiętajcie, że jesteście na początku dość zielonymi Tkaczami i jeszcze nikt nie da wam do rąk globalnych intryg politycznych.

A więc, jak wygląda karta postaci?

Imię: Dwie uwagi. Chcecie, żeby było długie, wieloczłonowe i cholernie nieintuicyjne. Jeśli jakiś śmiertelnik je wypowie, choćby przypadkiem, zdobędzie nad wami sporą władzę. A tego nie chcecie. A po drugie, niech nie będzie kretyńskie. Srsly.
Mistrzostwo: Jesteście mistrzem kręgu mocy w który wpakowaliście najwięcej punktów. Przy remisie - sami wybieracie
Współczynniki Macie 30 punktów do wywalenia na te cechy. Minimum każdej to 3, góry nie ma. Niemniej, testy polegają na poturlnięciu poniżej danej cechy na k10. Przy trudniejszych mocach są modyfikatory, ale o ile pamiętam największy z nich to -3
Krąg Asysty Odpowiada za twoją synchronizację z węzłem mocy. Zawiera moce związane z bezpośrednim wpływaniem na bohatera, o którego toczy się rywalizacja. Mistrzowie asysty są na tyle zsynchronizowani, że ich działania odczuwane są jako coś naturalnego. Oznacza to, że ich działanie w tym zakresie w mniejszym stopniu zaburzają psychicznie bohatera.
Krąg Wpływów W dużej mierze analogiczny do kręgu asysty, odpowiada za manipulację otoczeniem węzła losu. Mistrzowie wpływów mogą rozszerzać działanie swych mocy na dowolną ilość osób/istot.
Krąg Tworzenia Umożliwia tworzenie w świecie śmiertelnych różnych obiektów, a nawet istot. Umożliwia również w pewnym stopniu zaginanie przestrzeni, a mistrzowie tworzenia (i tylko oni) potrafią nawet cofać czas.
Krąg Awatarów Pozwala przybrać śmiertelną formę i załatwić pewne rzeczy osobiście. Mistrzowie Awatarów mogą w każdej chwili wrócić w zaświaty, bez konieczności wykonania konkretnego rytuału.
Krąg Mocy Odpowiada za zdolności związane z czerpanie, transferowaniem, kradzeniem etc. Mocy. Dodatkowo dwukrotność tej cechy wyznacza wasz zapas punktów mocy. Mistrzowie Mocy regenerują dodatkowy punkt mocy co scenę.

[puszczam już teraz, a w międzyczasie doedytuję tu listę mocy i technikalia]

1. Jak regenerować moc?
- trochę przybywa z czasem. Punkt na scenę, dwa dla mistrzów mocy.
- można posiedzieć i pomedytować (zen!) aby odzyskać ilość równą połowie współczynnika moc. Niestety, wyłącza to z gry na jedną scenę, a próba nagłego przerwania transu jest dość nieprzyjemna i kończy się drobnym wyciekiem mocy.
- można kraść lub 'na czarno' podpiąć się do źródła mocy w międzyświatach, co jest nieco ryzykowne. Szczegóły w zdolnościach kręgu mocy.
- każdy (znaczący, śmiecenie na chodnik się nie liczy) uczynek węzła losu popychający go w stronę światła lub ciemności, zapewnia odpowiadającej frakcji drobny bonus w mocy.
2. Trochę o prawdziwej naturze świata.
- Tkacze są nieśmiertelni. Co nie oznacza, że są bezkarni. W Zaświatach i Międzyświatach (takiej podszewce rzeczywistości między zaświatami a światem śmiertelnych) istnieją dużo potężniejsze istoty od was (może nawet tkacze losu tkaczy?), które są w stanie pozbawić was mocy, lub nawet strącić was w Niebyt.
- Tkacze wyciągają ziomali z niebytu. Od siedzenia tam za długo przewraca się w głowie. Dużo gniewu, chęci zemsty i czasu na doskonalenie umiejętności. Dlatego nikt nie chce, żebyście spędzili tam całej wieczności. Niemniej, zapomnijcie, o możliwości ingerencji w trwającą właśnie historię, chyba że ziomale postanowią was stamtąd wyrwać.
- Tkacze mogą używać mocy tylko na osoby/przestrzeń tylko w zakresie widzianym przez węzeł losu, lub nich samych (jeśli zejdą na ziemię).
- Tkacze porozumiewają się w sposób, który nazwalibyśmy telepatią. Dlatego piszemy wszelkie deklaracje na forum, nie w PMach (*wink* *wink* choć kto tam tych współdrużyńców upilnuje). Dlatego też, dzięki błyskawicznemu przesyłowi danych są w stanie toczyć długie debaty nad tym, co zrobić z tym gościem, który właśnie wypada z okna. I dlatego też, nie znają ludzkiej mowy (póki siedzisz w sali losu i oglądasz świat oczami węzła losu, wiesz o co chodzi, bo podpinasz się bezpośrednio pod myśli człowieka, który interpretuje te dźwięki. Jeśli jednak przybierzesz formę awatara... Masz problem).
- W ogóle, tkacze nie ogarniają do końca ludzkiej perspektywy. Są świadomi ogólnych zasad rządzących światem, ale szczegóły, takie jak dokładna anatomia czy działanie tych wymyślnych ludzkich urządzeń są im obce. Dlatego też, tworząc przedmioty są w stanie kopiować rzeczy, które istnieją na świecie (np. samochód, który będzie działał, bo co do śrubki się zgadza), ale nie będą w stanie wymyślić czegoś, co będzie działać (plasmagun w średniowieczu).
- Tworząc przedmioty, tworzysz bardzo konkretne rzeczy. Nie możesz stworzyć losu wygrywającego loterię. Możesz stworzyć los z konkretnym numerem (a jeśli w jakiś sposób się dowiedziałeś, że akurat ten numer wygra...).
- Ludzie nie powinni wiedzieć, jak naprawdę działa wszechświat. Pamiętacie Lovecrafta? Słowem, jak się sypnie ta cała sprawa z Tkaczami i międzyświatami, to przychodzą im do głowy głupie rzeczy i jest straszny pierdolnik. Działamy subtelnie i najlepiej wszystko maskujemy.
- To powinno być w domyśle, ale jako że staram się możliwie ukrywać liczby i turlanie (nie tylko po to, żeby was kantować, ale też żeby zostawić możliwie dużo storytellingu), to zaznaczam, że nie tylko pojawianie się w postaci Anioła z płonącym mieczem psuje ludziom głowy. Zwyczajne niepokojące rzeczy (trupy! trupy! trupy!), nieprawdopodobne i dziwne zbiegi okoliczności (snajper polujący na bohatera poślizguje się na skórce od banana i spada z dachu) oraz wywołane przez was zaburzenia tożsamości (brakujące wspomnienia, nadające w głowie radio KGB, etc.), wszystko po trochu podgryza stabilność psychiczną.
- Moc, która nie wypali po prostu nie działa. Jest 10% szansy, że naprawdę się spartoli i zrobi coś niechcianego.
- będąc w zaświatach, nie można używać mocy z kręgu awatarów (poza zejściem na ziemię, naturalnie). Na Ziemi, z kolei, nie można używać mocy z kręgów asysty, wpływów, ani tworzenia.
- Tkacze Ciemności i Światła są nie tyle wrogami, co rywalami. Coś jak dwaj zapaśnicy, którzy widzą się na każdych mistrzostwach. Pamiętajcie, że pracujecie z tymi gośćmi przez całą wieczność.

Moc - koszt - komentarz
Moce Asysty
Sugestia - 1 motywujące do działania przeczucie. Możecie sprawić, żeby ktoś się wrócił do skrzynki sprawdzić pocztę, ale nie liczcie, że to wypali, kiedy pada deszcz, a węzeł ogląda mecz w telewizji.
Ukryta Wiedza - 2 Węzeł zdaje sobie sprawę, że potrafi coś, czego nigdy w życiu nie robił. Ukryta Wiedza nie daje od razu umiejętności mistrzowskich, ale solidne podstawy. Słowem, nie dacie nikomu umiejętności odstrzelenia fiuta komarowi, ale możecie sprawić, by miał szansę poradzić sobie z bandytami.
Głos - 2 Węzeł słyszy w swojej głowie wasz głos. Jak dziwaczne odczucie by to nie było, zapewnia sporą precyzję przekazu. Jednak pamiętajcie, że głos ten jest po prostu słyszany w głowie; nie jest kategorycznym rozkazem.
Sen - 3 Możesz z najdrobniejszymi szczegółami określić sen, który niedługo przyśni się węzłowi.
Niezwykłe umiejętności - 3 Węzeł na krótką chwilę jest w stanie zrobić coś nadludzkiego: złapać lecącą strzałę, rozerwać kajdany, przebić mur głową.
Amnezja - 3-6 (zależnie od tego, ile wymazujesz)

Możecie wymazać konkretne wspomnienie (np. o jakiejś osobie), jakiś okres czasu w pamięci, a jeśli nie zależy wam zbytnio na stabilności psychicznej danej osoby, możecie nawet wymazać mu mózg do czysta.
Fałszywe Wspomnienia 3-6 (zależnie jaki zakres obejmują). Możecie zaimplantować wspomnienie czegoś, czego węzeł tak naprawdę nie przeżył. Uwaga: jeśli chcecie spreparować komuś w głowie miesięczną wycieczkę w Alpy, najpierw wymażcie to, co pamiętał z tego okresu. Przeciwstawne wspomienia robią bardzo, bardzo źle z główką.
Nakaz - 4 Węzeł traci nad sobą kontrolę i mimowolnie wykonuje określoną przez was czynność.

Moce Wpływów
Sugestia - 1 jak wyżej, tyle że na istoty w otoczeniu.
Halucynacja - 2 wskazana postać doznaje wybranego omamu (dowolne zmysły). Jak najbardziej można zrekonstruować tym moc Głos z kręgu asysty.
Nakaz 2-6 jak wyżej. Koszt zależy od istoty objętej działaniem: 2 dla małych zwierząt, 3 dla dużych zwierząt, 4 dla ludzi, 6 dla istot nadnaturalnych (niemniej, w tym ostatnim przypadku pamiętajcie, że są istoty od was potężniejsze i kiedy złamią waszą moc nakazu, będą bardzo wściekłe).
Opętanie 2-6 Koszty analogiczne do Nakazu. Moc pozwala przejąć kontrolę na czas sceny nad wskazaną istotą. Wyjście z jej umysłu wymaga dłuższej chwili koncentracji (nie ma znikania w środku walki). Po opuszczeniu umysłu, istota nie pamięta co działo się z nią w czasie przejęcia. Jeśli istota, w której umyśle przebywasz zginie - trafiasz w Niebyt.
Amnezja 3-6 jak wyżej.
Fałszywe Wspomnienia 3-6 jak wyżej.
Wizje Przyszłości 6 Możecie na chwilę rozsunąć zasłonę i spojrzeć na przyszłe wydarzenia. Przyszłe w znaczeniu "co się stanie, jeśli w międzyczasie tkacze wszystkiego nie zmienią". Wizje te są zwykle dziwnym, naszpikowanym symbolizmem bełkotem, jaki lubią serwować cygańskie wróżki. Niemniej, nieraz udało się przez nie w porę zapobiec przyszłemu zagrożeniu.
Uspokojenie Demonów - 3 Przez swoje działania (przede wszystkim czerpanie mocy na czarno) będziecie mieli okazję mocno zdenerwować mieszkańców międzyświatów. Dzięki tej mocy będziecie w stanie nieco zatrzeć ślady, po których będą was szukali. Można używać na innych Tkaczach.

Krąg Tworzenia
Transformacja - 1-4 Możecie zamienić obiekt w inny. Nie możecie zmienić tworzywa obiektu, ani jego ilości/rozmiaru/etc. Słowem, możecie przetopić rurę w łom, albo zrobić ze stołu drabinę.
Mutacja - 2-5 możecie przemutować żywą istotę. Od pryszczy po skrzela. Można użyć też tej zdolności w celu zmiany rozmiaru danej istoty.
Stworzenie przedmiotu 2-6 Możecie zrobić coś z niczego! Tkacz musi dokładnie wiedzieć, jak wygląda to, co chce stworzyć (słowem, uwaga o kretynizmie tkaczy sprzed listowania mocy).
Zagięcie przestrzeni 3-6 Moc umożliwia wam wybiórcze zakrzywienie przestrzeni. Drzwi do szafy bohatera mogą prowadzić do komisariatu policji. Kamień rzucony w Kota może trafić rzucającego w plecy. Wypadający z okna może spaść na sufit. Słowem, kupa pozaeuklidesowej zabawy.
Stworzenie Istoty - 3-8 Możecie stworzyć istotę. Z niczego. Koszt to 3-5 w przypadku zwierząt, 6 w przypadku człowieka i 8 w przypadku istot nadnaturalnych. Tworząc istoty rozumne musicie od razu przygotować im pełen komplet wspomnień (wliczone w koszt zdolności), albo będą dość bezużyteczne. Stworzona istota jest autonomiczna, twórca nie ma nad nią żadnej szczególnej władzy.
Sprowadzenie z nicości - 5 rytuał umożliwiający wyciągnięcie Tkacza z Niebytu.
Zagięcie czasu - 10 Dostępne tylko dla mistrzów tworzenia, umożliwia cofnięcie czasu śmiertelników o około scenę. Jedyny ratunek dla waszych nędznych tyłków, jeśli dopuścicie do śmierci węzła.

Krąg Awatarów
Zejście do świata śmiertelnych - 3 Możecie zejść na ziemię w formie wybranego awatara. Polecam takie, które nie wymagają trzaskania amnezją na lewo i prawo. Parę uwag dotyczących awatarów: sprawność fizyczna jest wypadkową możliwości istoty, w którą się wcielacie i współczynnika kręgu awatarów (5 to idealna przeciętność). Na ziemi pojawiacie się jak Terminator - w jakimś odosobnionym miejscu, w miarę blisko miejsca zainteresowania, nadzy. Tyle, że w przeciwieństwie do Terminatora jesteście piekielnie zmęczeni. Awatar na początku nie umie nic i nie wie nic poza elementarnymi zasadami działania świata - w tym, nie umie mówić. Na szczęście, parę mocy umożliwia mu szybką naukę. Co ważne, tego typu "ziemskie" umiejętności tracone są wraz z powrotem do zaświatów (umysły Tkaczy nie działają w taki sposób, by je zapamiętywać). Śmierć w formie Awatara oznacza wylądowanie w Niebycie.
Upodobnienie - 1-3 Zmiana fizjonomii awatara. Kosztuje 1 jeśli zmieniamy się w taką samą istotę (np. z chłopca w staruszkę), 3 jeśli w inną (ze staruszki w psa).
Ukryta Wiedza - 1 jak wyżej, tyle że dotyczy awatara.
Czytanie w myślach 2-4 koszt 2 dla ludzi, 4 dla istot nadnaturalnych. Może być wykorzystane do poznania umiejętności opanowanych przez odczytanego (w tym np. mowy). Oby tylko nie był nauczony błędnie...
Porzucenie Ciała - 3 Umożliwia błyskawiczny powrót do zaświatów. Mistrzowie awatarów mogą używać tej mocy za darmo. Nie chcecie świadków.
Długi-Rytuał-wymagający-dłuższej-chwili-skupienia pozwala wrócić do zaświatów za darmo.
Zdolności nadprzyrodzone 3 Umożliwia zgrywanie Supermana i w ograniczonym stopniu tworzenia przedmiotów związanych z Awatarem (można sobie zrobić płonący miecz etc.).
Rozkazywanie Żywiołom 3-8 Fireballe i rozstępujące się morza.
Odesłanie Demona 4-8 Jeśli naraziłeś się istotom z Międzyświatów i przebywasz na Ziemi, masz przesrane. Tu nie będzie Cię chroniła klika Tkaczy. Możesz spróbować użyć tej mocy, aby (przynajmniej tymczasowo) wypchnąć z powrotem do międzyświatów. Albo bardzo szybko uciekać.

Krąg Mocy
Przywołanie Mocy - 1 Podpięcie się na czarno pod strumienie energii płynące przez międzyświaty. Umożliwia to natychmiastowe otrzymanie punktów mocy równych połowie cechy Moc, jednak grozi wykryciem przez gniewne istoty międzyświatów. Czyli gości, na których budowane są mitologie i horrory.
Przekazanie Mocy - 2 za 1 pkt Transfer określonej ilości punktów mocy innym Tkaczom.
Kradzież Mocy - 3 pkt za 1 pkt Wyssanie mocy innemu Tkaczowi.
Złamanie mocy - 2xkoszt łamanej mocy udaremnienie użycia dowolnej mocy innego Tkacza. Można piętrowo łamać łamania mocy, tyle że kosztuje to kupę pkt mocy (2x 2x baza!)
Połączenie Mocy - 3 Umożliwia wspólne użycie danej mocy. Zrzucacie się pkt Mocy, test wykonuje osoba z najwyższym odpowiadającym współczynnikiem.


Kto sie zdlasza


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
P.Kaz.L.



Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kraków

ja beden ondpisywau regularnie ale moja psotac bedzie gupia banalna i krotsrza od mjej pracy na angierski


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kazlef



Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków

Ja chce być po stronie ćemności.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kazekstein



Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

LOL nie morzesz. Ty masz być po stronie jasność.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kazlef



Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków

No dobra.

[ b]Imię postaci: [/b]Kazek Kazlef (lol)
Mistrzosto: asysta
Asysta: 10
Wpływ: 10
Tworzenie: 3
Awatar: 3
Moc:
4


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Miszak



Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5

lol glupie nersy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
P.Kaz.L.



Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kraków

ojajebie w tym temacie tez jest ten debil idz sie utop


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kazekstein



Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

KAz.L ty grasz?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
P.Kaz.L.



Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kraków

no moge jestem taki fajny i mroczny to robie zuego

No dobra.

[ b]Imię postaci: [/b]Kaz L. (lol)
Mistrzosto: asysta
Asysta: 10
Wpływ: 10
Tworzenie: 3
Awatar: 3
Moc: 4


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kazlef



Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków

ej nie kradnij moich pomyslow co jestes zaglupi y zrobic własna karte yo ktadniesz moja gliupku?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kazitan



Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Uniwerek Chujowy

Kazlefie powinieneś się cieszyć - w końcu P.Kaz.L. nie ukradł Twojego pomysłu, on po prostu uznał, że to najlepszy pomysł na kartę i zrobił taką samą. Przecież nie możesz go winić za to, że podobnie jak Ty wybrał najlepszy wariant, nieprawdaż?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gikazman



Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

Ej też chce grać!
[ b]Imię postaci: [/b]Otakon Gikazman Sasuke Ichigo Usagi (lol)
Mistrzosto: asysta
Asysta: 10
Wpływ: 10
Tworzenie: 3
Awatar: 3
Moc: 4


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kazo_0



Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

lol ale to gupie, hehehe, nie gram cienkie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
P.Kaz.L.



Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Kraków

lol sam jestes cienki a w ogoel to mrda w dpe zyrj kupe


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kazekker



Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków

no dobar ale KONIEC TEOG OFTOPUM!!!!!!!!!

[ b]Imię postaci: [/b]hottentottenstottertrottelmutterbeutelrattenlattengitterkofferattentäter
Mistrzosto: wpływ
Asysta: 10
Wpływ: 10
Tworzenie: 3
Awatar: 3
Moc: 4

HAHA a moja postaci ejst orydżinalna aw asze nie WY DOEBILE HUEHUEHE :DDDDDD


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kazekker dnia Wto 16:12, 17 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
Włatcy Losó - rekrutacja
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  

  
  
 Odpowiedz do tematu